Nieuwsbrief maart

Toekomst en verder

We zijn het jaar vol enthousiasme en beleving gestart. Vele nieuwjaarsrecepties verder en een goed gevulde agenda hebben

de tijd voorbij doen snellen. Nu is er de tijd om ons te beraden op het komend voorjaar. De activiteitenagenda is nog steeds goed gevuld. Op 17 maart is er weer een Helmondse Veteranenavond in de Fonkel, op 25 maart wordt de CD van Music4Vets gepresenteerd en voor Eindhovense veteranen wordt een extra Koningsdag activiteit georganiseerd. Daarnaast zijn de vele veteranen actief in de regio. Onze Sonse Veteranen komen nog steeds bijeen op de 1e maandag van de maand. En ook in de ECHOS Home in Oirschot komen de veteranen bijeen.

Beleid 2018- en verder

Het bestuur heeft samen met de Raad van Advies in de voorbije periode gewerkt aan onze toekomst. We hopen u snel meer te kunnen vertellen. We willen graag met onze veteranen werken aan de toekomst en alle ideeën zijn welkom, mits uitvoerbaar en realistisch. Ga in gesprek met het bestuur en heb je tijd over, meld je dan als vrijwilliger of zelfs als bestuurslid aan.

Samenwerking in de Bergen

Deze maand wordt ook een aanvang gemaakt met onze achtertuin, samen met bewoners en team ‘Stadstuin De Bergen’ gaan de handen uit de mouwen. We hopen u dan ook te mogen ontmoeten in de Treffer, zoals vanouds. Tijdens koningsdag hebben we een groot ‘Open Huis’ en willen u van harte uitnodigen.

4 mei Herdenking 2017

Net als voorgaande jaren willen wij ons gezicht weer laten zien, heb je tijd en wil je ons vertegenwoordigen tijdens deze herdenking? Neem dan contact op met onze secretaris.

Let op onze activiteiten agenda en meld u aan voor onze nieuwsbrief, we hopen u dan beter te kunnen informeren. Zijn er zaken goed vertel het de ander, wat er verbeterd moet worden vertel het ons. Een ieder is Welkom in ons Ontmoetingscentrum ‘de Treffer’.

De volgende Werkmans Borrel is op 31 maart, vanaf 15 uur.

Een vriendelijke veteranengroet

Huub vleeshouwers