Nieuwsbrief augustus

Ontwikkelingen
Er zijn vele activiteiten geweest en ik zou op de eerste plaats onze vrijwilligers daar hartelijk voor willen bedanken! Zonder hen zouden we dit niet allemaal kunnen

organiseren. Denk aan de mooie dag met Music4Vets, een Paasbrunch, de druk bezochte Koningsdag, de 4 mei herdenkingen, de BBQ met onze mariniers van het COM. Maar we hebben ook weer deelgenomen aan de Drakenbootrace in Helmond, onze 2-daagse wandeltocht met veteranen heeft plaatsgevonden, de verschillende BBQ’s en ook de inmiddels 6e Balkandag werd georganiseerd. Ook onze Natres militairen (veteranen) weten ons inmiddels te vinden, kortom het was gezellig druk. Dit geeft ons allen weer moed en inspiratie voor de toekomst, waarbij samenwerken hoog in het vaandel staat.

Vakantie periode
Momenteel wordt er volop geklust in ‘De Treffer’, alles om ons huis in gereedheid te brengen voor het aankomende seizoen. Jan is druk bezig met de vele vrijwilligers en we zijn veel dank aan hem verschuldigd, dat mag weleens gezegd worden. Ook wordt er gewerkt aan ons toekomstige prieeltje. Daarnaast zijn we op onze toekomst voorbereid door aan wet en regelgeving te voldoen. Er zijn extra maatregelen getroffen en een aantal vrijwilligers hebben aanvullende opleidingen gevolgd, ook hiervoor hartelijk dank.

Samenwerking in de Bergen, Burendag 23 september
De burendag staat dit jaar in het teken van samen verder bouwen, het beloofd een bijzondere dag te worden, vanaf openingstijd tot … is er muziek en beleving. Verhalen worden gedeeld.

Let op onze activiteiten agenda
Bijzondere aandacht voor 15 augustus, herdenking in Geldrop-Mierlo, Eersel, Helmond en natuurlijk in onze eigen Treffer met ondersteuning van de ‘Melati Singers’. Daarnaast de bevrijdingsherdenking van Eindhoven op 18 september en Helmond op 25 september.

Zet ook alvast 1 oktober in uw agenda. Onze jaarlijkse ROD (Regionale Ontmoetingsdag) is deze keer in Helmond in ‘De Fonkel’!
Meld u aan voor onze nieuwsbrief, we hopen u dan beter te kunnen informeren. Zijn er zaken goed vertel het de ander, wat er verbeterd moet worden vertel het ons. Een ieder is Welkom in ons Ontmoetingscentrum ‘De Treffer’.

Een vriendelijke veteranengroet,
Huub vleeshouwers