Nieuwsbrief Oktober

ROD 2017 Helmond
Regionale Ontmoetings Dag in Helmond. We kijken terug op een bijzonder geslaagde dag, vele ontmoetingen en verhalen zijn weer gedeeld. Herinneringen opgehaald aan vroeger

en gekeken naar de toekomst. Een bijzonder woord van dank aan onze vrijwilligers en de vele vrijwilligers van de Fonkel. Onder het genot van de warmte van elkaar en de muziek is er veel plezier gemaakt, een dag om niet te vergeten, tot een volgende keer.

Ontwikkelingen 2018
De omgeving van het veteranenlandschap is volop in beweging, de 3e categorie veteranen worden veelal door de eigen regimenten dan wel eenheden benaderd om activiteiten te organiseren. Wij als stichting zijn er voor alle veteranen in de regio Zuid Oost, maar ook hier ontstaan nieuwe initiatieven, Best en Geldrop inventariseren ook naar behoeftes van de veteraan. Inmiddels hebben wij vanuit ons Ontmoetingscentrum een goede naam opgebouwd en zijn een vraagbaak voor velen. We zien de toekomst hoopvol tegemoet en werken met afgevaardigden van de verschillende organisaties aan een mooi activiteitenplan 2018, noteer alvast de nieuwsjaarreceptie op 6 januari 2018, dit jaar samen met de COM. Samenwerken zal het thema worden voor 2018.

Samenwerking in de Bergen, Burendag 2018
De burendag is geslaagd, op 23 september hebben we veel aanloop gehad en zijn plannen gesmeed voor de toekomst, het Treffina terrein komt in ontwikkeling. Op 16 oktober start de gemeente met het voorbereidend werk en we hopen dat alles in gereedheid komt voor de volgende burendag. We steunen dit project om het positief beeld van de veteraan te benadrukken en samen tot een mooie buurt te komen, waarin het goed verblijven is.

Let op onze activiteiten agenda
Meld u aan voor onze nieuwsbrief, we hopen u dan beter te kunnen informeren. Zijn er zaken goed vertel het de ander, wat er verbeterd moet worden vertel het ons. Een ieder is Welkom in ons Ontmoetingscentrum De Treffer.

Een vriendelijke veteranengroet,