ROD 2018

Op zondag 30 september aanstaande vindt de Regionale Ontmoetingsdag voor en met veteranen plaats in Eindhoven. Graag nodigen wij u en uw partner/begeleider (max 2 pers) uit om deze dag aanwezig te zijn.
De dag staat in het teken van ontmoeten en onderhouden en/of verstevigen van contacten.

Het programma ziet er in het kort als volgt uit:
13.00 uur     Ontvangst in het PSV stadion, Frederiklaan 10A, 5616NH  Eindhoven
13.30 uur     Opening
13.40 uur     Aanvang middagprogramma met achtergrond muziek van discotheek “Satisfaction” en optredens van de Robert Smits band.
Een uitgelezen gelegenheid voor een gezellig samenzijn en om elkaar te ontmoeten en verhalen te delen.
17.00 uur     Einde middag programma.

Het thema van deze dag is ‘Elkaar Ontmoeten’. Men ontmoet elkaar onder het genot van een drankje (er worden u 2 consumpties aangeboden). Er bestaat de mogelijkheid om rond 16.00 uur, tegen betaling van ca € 10,--, gebruik te maken van een rijst maaltijd. Dit dient u bij het registreren in het stadion contant te betalen. Als u bij aanmelden opgeeft dat u deze maaltijd wilt gebruiken dient u deze ook daadwerkelijk bij de registratie te betalen ook als u besluit de maaltijd alsnog niet te gebruiken, wij moeten hem toch afrekenen namelijk.

Graag vernemen wij uiterlijk 16 september of u aanwezig bent, en of u een maaltijd wilt gebruiken. Voor vragen kunt u contact opnemen met André Leurs, e-mailadres: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken..

Graag tot ziens in het PSV stadion in Eindhoven.
Parkeren kunt u het beste in de ondergrondse parkeer garage aan de psv laan te Eindhoven.

Hoogachtend,
Namens college van Burgemeesters en wethouders Gemeente Eindhoven.

de voorzitter
H.J.J.M.  Vleeshouwers

Copyright © 2018 SVBZO. Alle rechten voorbehouden. Disclaimer.