Disclaimer

De Stichting Veteranen Brabant Zuid Oost (SVBZO) streeft ernaar om de privacy van de bezoekers van haar website zoveel mogelijk te waarborgen. Om duidelijk te maken hoe wij met persoonsgegevens van bezoekers omgaan, hebben wij een Privacy Statement opgesteld.

Dit Privacy Statement is van toepassing op alle pagina’s die zijn ondergebracht op de website onder de domeinnamen www.svbzo.nl en www.stichtingveteranenbrabantzuidoost.nl. Dit Statement geldt niet voor websites van andere organisaties en/of bedrijven, waarvan de links op onze website kunnen voorkomen.
De SVBZO is bovendien niet verantwoordelijk voor de inhoud van websites van derden, waar wij naar verwijzen.

Privacy Statement

Wij verzamelen op onze website geen persoonsgegevens, tenzij deze vrijwillig aan ons worden verstrekt, bijvoorbeeld via een formulier of e-mail. Alle door u verstrekte informatie wordt door ons op veilige en vertrouwelijke wijze behandeld.

Via de website gegenereerde persoonsgegevens worden door ons niet verkocht of verhuurd aan derden. De SVBZO verschaft andere organisaties ook op generlei wijze toegang tot deze gegevens. Wij kunnen persoonsgegevens gebruiken om u te informeren over nieuws, activiteiten en projecten van de SVBZO. Als u op deze informatie geen prijs stelt,  kunt u dit schriftelijk melden bij de SVBZO, Smitsstraat 17, 5611 HM Eindhoven of dit via het contactformulier laten weten.

De website van de SVBZO wordt gehost vanuit een beveiligde server die uitsluitend toegankelijk is voor personen die bij ons bekend zijn. De server verzamelt naast gegevens over datum en tijdstip van uw bezoek aan onze website, ook het internetadres van de server, die u doorverbond met onze website. Wij gebruiken deze gegevens ter verbetering van de website, voor het evalueren van verkeersstatistieken tevens om na te gaan welke onderdelen van de website relatief vaak worden bezocht. Persoonsgegevens zijn uitsluitend toegankelijk voor medewerkers die dergelijke informatie nodig hebben voor het uitvoeren van hun taken.

IP-adres (Internet Protocol) van de computer die u gebruikt, de datum en tijd waarop u onze website bezoekt en het internetadres van de website, waarvan u direct naar onze website bent gelinkt. Met behulp van deze gegevens meten wij het verkeer op onze website om dit te kunnen verbeteren.